close

每個一人出生之後都會有一種毒癮...叫寂寞~

A君:「我好細個就有試過喇,最初同朋友一齊,
   後來愈黎愈覺得唔夠,一日唔上電就周身唔自然咁,
   毒癮發作既時候好想搵人,如果搵唔到人就慘喇,
   可能成晚都訓唔到,有時仲唔知自己係度做咩添架!
   試過戒過幾次,不過最後都唔成功,
   一分手之後又開始第二段感情,
   其實根本冇真正戒甩過......」

B君:「我一直都唔知自己上左癮,
   直至咩都冇晒我先開始發覺,
   真係唔得,我好空洞,
   我開始有好多幻覺,
   我以為自己仲擁以前既野,以前既人,
   有時仲以為自己回到過去,
   但醒返就發覺,一切都係假架,
   現實始終都要去面對......」

為了止住這個毒癮,人們用很多的事情來麻醉自己,
有些人會用愛情,有些人會用工作、玩樂、購物、曝食、憎恨...
其實都不過是上了毒癮。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Leung Toby 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()