close
前一排突然收到陳子文電話,
無事不登三寶殿,
佢十年都唔打黎一次,
打得黎緊係有咩事啦,
不過都估佢唔到囉~
佢話原來我地好耐之前寫過既一首籃球比賽既主題曲竟然有人想用,
係唔知咩屯門籃球唔知咩聯會之類啦,
方唔係Cabel又唔知做左D咩咩~
打黎問我得唔得,
我梗係冇所謂啦,
本來首歌都係為左Cabel想要一首籃球既福音歌而幫佢作既,
佢想點用都冇問題啦,
再講,當時佢地都演繹唔出我想要既感覺,
所以真係冇所謂,
不過始終係有一D開心既,
但又對我冇影響囉,
結果都只係一件無聊事~
arrow
arrow
    全站熱搜

    Leung Toby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()